2e kerstdag

26 december 2019 - Vejer de la Frontera, Spanje

Na een relaxte middag vol zon en avondje thuis op de bank met wat lekkers, kletsen en Netflixen, heb ik lekker geslapen. Beetje vreemd, want normaal als ik hier ben is het behoorlijk warm op de kamer. Nu was het niet meteen koud, maar gewoon fris en moest de deken op. Vanmorgen werd ik wakker en kreeg meteen een lief appje van Latte!! Dat doet me élke keer weer goed, die wetenschap dat zij zoveel aan me denkt zoals ook ik voortdurend aan haar denk. Na een lekkere douche ben ik boodschappen gaan doen, maar onderweg heb ik eerst even een koffie gepakt op een terras. Even genieten van het dagelijkse leven hoe dat op gang komt in Vejer. Na de boodschappen (ik haal altijd van alles in huis om te eten, dat we kunnen delen) heb ik samen met mijn broer ontbeten. 's Middags lekker stukje door het stadje gelopen, hier en daar terrasje. Het voelt als ik op zoemervakantie ben! 's Avonds heb ik mijn broer mee uit eten gevraagd. Het liefst was ik naar Califa Tapas gegaan omdat ik weet dat het daar heerlijk is, maar ja alles is hier eigenlijk heerlijk....Helaas was Califa dicht en zijn we uitgeweken naar een ander plekje. Hier hebben we héérlijk gegeten en goed gepraat over van alles en nog wat. Vooral over vroeger, mam en pap, en ouder worden., enz.

Na het eten zijn we nog even wat gaan drinken bij La Bodegita, een gezellig cafeetje.