update...

28 december 2019 - Vejer de la Frontera, Spanje

Gisteren was het vrijdag, ik ben ś morgens weer ff een kopje koffie gaan drinken op een terrasje. Ik vind het heerlijk om de stad zo te zien ontwaken in het zonnetje. Mijn broer wilde voor me koken 's middags dus ik kon nog eerst een lekkere wandeling gaan maken. Ik had me voorgenomen om eens naar beneden te lopen naar Vejer Barca. Dat is op zich geen bijzonder plekje, maar vanaf daar rijden bussen naar Malaga enz. Ik zag dat er een wandelpaadje naar beneden ging, want anders zijn er maar 3 verharde wegen van beneden naar boven, maar die zijn erg druk met verkeer. Dus daar ging ik.....lopen in de best warme zon....het paadje kronkelde enorm, was steil, en hobbelig door de oude dikke keien. Na ruim drie kwartier kwam ik beneden, maar op een hele andere plek dan waar ik dacht uit te komen. Ik was op de drukke weg en kont eigenlijk geen kant op. Dus ben ik een stukje lang de vangrail opgelopen, maar ik zag nog steeds geen huizen achter de bocht. Ik besloot maar terug te gaan en weer naar boven te wandelen.....Eenmaal boven vond ik dat ik wel een biertje had verdiend. Ik zou rond 15.30 uur thuis zijn had ik beloofd. Na het eten ben ik thuis gebleven en hebben we naar twee films gekeken via Netflix dat ik via mijn account op mijn broers tv had gezet. Uiteindelijk weer lekker gaan slapen.